Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Szczerbaty | użytkownik

imię i nazwiskoGrzegorz Szczerbaciuk adresSiedlce zarejestrowany25.02.2009 @03:05:40 ostatnio na stronie27.03.2017 @09:07:20



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty52 komentarze586 posty na forum3338

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Rudamacka    23.11.2012 @13:25:10
Wystarczy troszeczkę zastanowić się nad symboliką...
I mieć garstkę poczucia humoru. Nie każdy plakat musi mówić o dzieciach głodujących w Afryce...
ostatnio edytowane: 2012-11-23 13:27:34
_______
Bless
~NewFoto    13.11.2012 @18:38:36
A co lepiej stół ? :D;P
*ajsikel    10.08.2012 @12:46:37
i masz racje i racji nie masz;]
tym razem w podróż zabralem tylko 35mm, lf nie zmiescil by sie do bagazu podrecznego wiec lf pozostal w domu.
Ja wlasnie tutaj liczylem na duza ziarnistosc hp, i licze na fajny lith print z tego
pozdr
_______
I seek hell
~yukee    23.02.2012 @12:25:22
mozesz sprawdzic teraz czy jest lepiej?
~KlaudiaBurczyk    19.02.2012 @14:17:08
dzięki
~rafalmakiela    03.02.2012 @17:39:13
Bogu dzięki że są tacy górnolotni umysłowo i twórczo artyści z ciętą ripostą jak Ty
ostatnio edytowane: 2012-02-03 17:44:05
~rafalmakiela    03.02.2012 @15:06:33
ooo stary to Ty walisz taką sztukę przez duże S kwadratową i czarno białą. rozumiem już teraz Twój sfustrowany komentarz prawdziwy aRTSYTA taki musi być no nie
~przepraszam    03.01.2012 @18:54:13
miło mi
pozdrawiam
~BlackCat666    08.09.2011 @14:04:53
_______
"W chorym świecie być zdrów na umyśle to feler."
~paulphotograph    27.03.2011 @21:40:25
heh, nawet nie wiedziałem że ktoś tez takie zdj zrobił...
~kreskomipiurkom    15.02.2011 @17:02:50
nie przerysowalem tego z komiksu o ktorym mowisz !
~monalli    02.02.2011 @20:27:25
Dziekuję za ciekawą analizę nie powiem, że się nie zgadzam
^manouka    24.01.2011 @22:21:02
whateva , w tle ten utwór leciał jak malowałam :P
~triso    24.01.2011 @22:17:31
ehh z fotografii jesteś dobry, nawet bardzo ale chyba w mojej branży brakuje ci zwykłej wiedzy:
Logo - znak graficzny który składa się z logotypu oraz symbolu
Logotyp - znak oparty wyłącznie na typografii.

Aczkolwiek dzięki za sugestie do .pl, to na pewno się przyda

Pozdrawiam
~majaluki    13.12.2010 @22:20:31
Wiem codziennie mi go avg pokazuje, ale nie może usunąć
~majaluki    13.12.2010 @22:09:28
Ciekawe jak Ty to robisz, że zawsze jesteś w moich wątkach
~jamajka82    11.12.2010 @15:50:47
Genialna galeria!
~Nexs    29.11.2010 @19:54:09
no tak masz racje, zupełnie o tym zapomniałem, dzięki
_______
Portfolio http://www.be.net/nexs
~stray    22.11.2010 @23:16:51
:D
_______
don't hate the player, hate the game
~zimnaania    13.10.2010 @17:25:03
jaka ankieta?
~zdenekdrapichrust    03.10.2010 @13:40:20
racja, racja, też to widzię, jutro poprawię, dzieki!
~eraser    03.10.2010 @13:30:49
przeczytałem wywiad i co najbardziej mi sie spodobało to, fakt ze zdjecia powiedziały duzo więcej niż slowa. Swietnie bo na ogół niestety jest odwrotnie - dobra praca broni sie sama, a Twoje prace są wyjątkowe. Pozdrawiam i pozwolisz, że poobserwuje
_______
A owoc żywota Twojego je ZUS
~pastwisko    01.10.2010 @18:47:13
dzieks
_______
sarin, jelin, bambin.
~Mazzieh    28.09.2010 @22:22:26
włochy -> USA -> pl i podobno taniej
~Mazzieh    28.09.2010 @22:21:56
a ile cos takiego za oceanem wychodzi ?
1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt